PACHET BUSINESS LA RAMADA SIBIU

Descriere

PACHET BUSINESS LA RAMADA SIBIU

 

Hotel şi Facilităţi

Situat în centrul Sibiului, la întrepătrunderea noului cu vechiul, a luxului cu şarmul medieval, Hotel Ramada Sibiu te aşteaptă să-l descoperi, dorind să convingă pe oricine intră în incinta  de calitatea serviciilor şi profesionalismul angajaţilor, de confortul şi dotările moderne, de ineditul designului din interior şi nu numai pentru că “Ramada e mai mult decât un hotel!
Hotelul – pune la dispoziţia clienţilor săi:

  • Cazare în 127 camere (single, double, executive, apartment, apartament prezidenţial)
  • Centru de conferinţe: 3 săli conferinţe (Alfa, Betta, Gamma) – capacitate maximă 50-70 locuri; sala amfiteatru Hera – capacitate maximă 174 locuri, sala polivalentă Atlass capacitate maximă 500 locuri;
  • Centru de afaceri (conexiune internet, servicii secretariat);
  • Doua baruri (Centrum – capacitate maximă 80 locuri şi Jazzy – capacitate maximă 50 de locuri);
  • Restaurant (Atrium – capacitate maximă 180 locuri);
  • Salon de înfrumuseţare şi coafură;
  • Centru de sănătate: fitness AtlassGym, sauna, solar, masaj;
  • Parcare interioară 35 locuri, exterioară 35 locuri;
  • Agenţie de turism (pachete turistice în ţară şi străinătate, asistenţă turistică, rezervări cazare, vânzări bilete transport autocar/avion, transfer autocar, servicii rent-a-car, asigurari medicale/STORNO, etc.)
Servicii: serviciu de concierge, servicii de fax şi curierat la cerere*, asistenţă la transportul bagajelor, cameră pentru bagaje, wake-up call, room-service accesibil la orice oră*, serviciu de spălătorie*, transfer Hotel-Aeroport-Hotel (la cerere)**.

Facilităti: acces gratuit internet de mare viteza în toate camerele si salile de conferinta, telefon cu linie internationala*, seif în fiecare camera, camera de valori la receptie, PC pentru verificarea corespondentei, aparat de lustruit pantofii, bancomat, parcare cu plata*: în garaj subteran sau în exterior.

 

Camere şi apartamente

Hotel Ramada Sibiu dispune de 127 de camere, cu următoarea structură:
10 camere single;
50 camere twin;
46 camere matrimoniale (din care 2 pentru persoane cu dizabilităţi fizice);
12 camere matrimoniale executive;
8 apartamente;
1 apartament prezidenţial;
44 dintre camere sunt dedicate exclusiv nefumătorilor.

Dotările: accesul în camere doar pe bază de cartelă magnetică, sistem automat de control al temperaturii, mini bar, seif, linie telefonică internaţională, LCD TV, televiziune prin cablu, acces internet gratuit, uscător de păr, detectoare de fum şi sistem de prevenire a incendiilor. Room service-ul poate fi apelat la orice oră.

La ultimul etaj se găseşte Business Lounge, un loc exclusivist în Sibiu unde spaţiul este compartimentat astfel încât să asigure condiţiile optime de desfăşurare pentru orice tip de întâlnire.

Sunt puse la dispoziţia clienţilor toate serviciile hotelului de la room service şi asigurarea echipamentelor necesare întâlnirii (laptop, videoproiector, ecran, DVD, LCD, etc.) până la curierat, internet, fax etc.

Conferinţe şi Evenimente

Hotel Ramada, vine în sprijinul tuturor celor care au un eveniment de organizat, de la conferinţe şi simpozioane până la nunţi, zile de naştere sau orice alt fel de petrecere privată.

In hotel se găsesc trei săli de conferinţe (Sala Alfa, Sala Betta, Sala Gamma) cu o capacitate între 50 şi 70 de locuri. La acestea trei se adauga Sala Atlass cu o capacitate de până la 500 de locuri şi Sala Hera – sala amfiteatru, cu un total de 174 de locuri.

Fiecare sală, în funcţie de destinaţia pentru care a fost gândită este dotată cu toată aparatura necesară bunei derulări a oricărui eveniment:

  • Flipchart, ecran, whiteboard şi materiale consumabile;
  • Instalaţie de sonorizare si instalaţie de traducere simultană;
  • Computere, laptop;
  • Acces Internet de mare viteză gratuit – conexiune  wireless;
  • TV plasma & DVD player;
  • Echipament audio-video (videoproiector, sonorizare, microfoane wireless);
  • Lumină naturală;
  • O echipă de profesionişti pentru suport şi asistenţă.
Sălile noastre pot găzdui diverse evenimente în funcţie de tipul aranjamentului solicitat.

Restaurant Atrium

Restaurantul „À la carte„, unde puteţi savura cele mai delicioase preparate ale bucătăriei tradiţionale şi internaţionale.
Deschis încă de la primele ore ale dimineţii, Atrium îşi aşteaptă oaspeţii, atât cei cazaţi cât şi din afara hotelului, să îşi poate începe ziua într-un mod cât mai plăcut spre a continua în aceeaşi manieră.
Prânzul, cina sau o cină romantică vă aşteaptă la Atrium, unde specialiştii noştri în arta culinară au adoptat ca şi concept: inovaţia!
Doar aici îţi poţi satisface gusturile cu preparate specific mediteraneene, asiatice, balcanice sau tradiţionale. Vă invităm să încercaţi “Specialitatea casei” (supă de spanac cu ouă de prepeliţă, muschi de vită Royal cu ficat de raţă sau schnitzel Ramada în crustă de fulgi de porumb şi miere) la sugestia maestrului nostru bucătar.

ORAR:

Mic dejun: 6.30 am – 10.00 am Luni – Vineri
6.30 am – 10.30 am Sâmbătă – Duminică
Restaurant: 11.00 am – 00.00 pm
*Ultima comanda se ia la ora 23.00.
Facilitati
PACHET BUSINESS LA RAMADA SIBIU

VALABIL PENTRU LUNILE IUNIE, IULIE SI AUGUST 2011

HOTEL RAMADA SIBIU

TARIF: 55 EURO/PERSOANA/ZI

TARIFUL INCLUDE: CAZARE, MIC DEJUN, CINA SI TOATE TAXELE

OFERTA SE APLICA GRUPURILOR DE MINIM 10 PERSOANE

SALILE POT DESERVI O MULTITUDINE DE EVENIMENTE PRECUM CONFERINTE, TRAININGURI, SEMINARII SI LANSARI DE PRODUSE

HOTEL RAMADA SIBIU

Catalog preturi
TARIF/PERSOANA/ZI
Tarif: 55 EURO
Descriere: CAZARE, MIC DEJUN, CINA, TAXE
REZERVA OFERTA